Ga naar hoofdinhoud

Medewerker Crediteurenadministratie

Zeeuwse Gronden is een instelling voor geestelijke gezondheidszorg. Wij bieden geïntegreerde zorg aan voor mensen met een ernstige psychiatrische aandoening, vanuit een samenhangend pakket van wonen, behandeling en dagbesteding. Betrokkenheid van familie vormt een kernwaarde. Zeeuwse Gronden heeft momenteel 13 woonlocaties en diverse dagbestedingsprojecten. Dit wordt uitgebreid in andere gemeentes buiten Zeeland.

Ter versterking van onze snelgroeiende organisatie zijn we op zoek naar:

Medewerker Crediteurenadministratie m/v (standplaats: Terneuzen)

20 uur per week

Heb je passie voor cijfers, werk je planmatig en gestructureerd en kun jij snel schakelen tussen diverse werkzaamheden? Maak je (financiële) systemen makkelijk eigen?
Heb je snel door hoe processen werken en vind je het leuk om deze te verbeteren als dat nodig is? Dan ben jij de financieel-administratief medewerker die wij zoeken!

Functieomschrijving                                                                                                                                            

Als Medewerker crediteurenadministratie houd jij de crediteurenadministratie actueel in ons systeem AFAS. Je past de juiste codering toe en je zorgt voor een accurate verwerking van de inkoopfacturen. Je ziet daarnaast toe op de juiste en tijdige autorisatie van de facturen en analyseert de openstaande posten en vervallen facturen.

Je taken zijn o.a.:

  • Analyseren, verzamelen, ordenen, controleren en tijdig verwerken van factuur- en bankgegevens.
  • Verbanden leggen met andere gegevens en indien je afwijkingen signaleert, deze rapporteren.
  • Het boeken van alle bank- en kasmutaties.
  • Adviseren van collega’s over facturen, bankmutaties, kassa en pintransacties.
  • Het verlenen van ondersteuning bij projecten of beschrijven/evalueren van processen.

Waar nodig ben je ook bereid om je handen uit de mouwen te steken voor andere ondersteunende administratieve taken. Deze werkzaamheden pak je natuurlijk zelfstandig op. Je werkt in een klein team waarin je altijd voor elkaar klaar staat en elkaars taken kunt overnemen, waar nodig. Samen zorg je ervoor dat de werkzaamheden op tijd en correct worden uitgevoerd.

Ook ben je het aanspreekpunt binnen de organisatie voor vragen van collega’s inzake de financiële administratie.

Wat zoeken wij in jou

  • Mbo-niveau 4.
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring in vergelijkbare functie.
  • Affiniteit met automatiseren van processen.
  • Je hebt grote affiniteit met cijfers en bent goed bekend met MS-Excel.
  • Je bent van nature gedreven, accuraat, flexibel en hebt een proactieve werkhouding.
  • Je hebt kennis en ervaring met AFAS.
  • Je bent vaardig met Office.

Bovenal zoeken wij vooral een collega die een proactieve werkhouding heeft, initiatief toont en vooruit kan denken in de processen. Daarnaast moet je zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken en beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden.

Er wordt hard gewerkt, maar ook hard gelachen. Het is dan ook wel heel fijn als je stressbestendig bent en wat humor kunt meenemen!

Dienstverband

We gaan uit van een contract van gemiddeld 20 uur per week, werkdagen en tijden zijn bespreekbaar.

Je bent bereid een Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen bij indiensttreding.

Salaris

Inschaling is conform cao GGZ schaal 35 -40 (€2451 – €3541), afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Geïnteresseerd?
Wil jij graag deel uit maken onze organisatie? Reageer dan voor 20 juli 2024 op deze vacature. Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met het afdelingshoofd Peddy van der Burgt (p.vanderburgt@zeeuwsegronden.nl). Solliciteren kan door jouw motivatie en cv te mailen naar vacature@zeeuwsegronden.nl.

Back To Top